Ruysdaellaan 67

3712 AR Huis ter Heide

030 691 08 48

of 06 301 599 46

KvK: 30198988

BTW: NL075678949B01

Boek bestellen

Na de oproep van Youp van ’t Hek  voor een betere klantenservice, werd het tijd voor een boek over succesvolle klantenservicemanagers. In het najaar van 2010 en het voorjaar van 2011 zijn 25 managers door mij geïnterviewd die een verantwoordelijkheid hebben voor het klantcontact. Een interview waarin hun eigen passie, droom, en missie in het leven aan de orde kwamen en hoe zij hiermee de vertaalslag gemaakt hebben naar hun eigen werk. Met als resultaat een verhoging van de klanttevredenheid.
Alle managers zijn gefotografeerd met hun passie en full-colour afgedrukt in een 240 pagina’s omvattend boek. Een bijzonder boek. Iedere manager heeft zijn of haar successen gedeeld.  Ze hebben niet geschroomd om ook hun missers, vragen, en onzekerheden met mij te delen.
Allen hebben hun eigen formule en weg gevonden om het hart van de klant te kunnen bereiken.
Vandaar de titel van dit boek:

 

Op weg naar het hart van de klant
25 managers onthullen hun geheim.

 

Het boek is via deze website verkrijgbaar voor de vastgestelde boekhandelsprijs van €14,95. De verzendkosten bedragen €2,76

U ontvangt per e-mail een factuur mits u niet vergeet uw email adres in te vullen.

Na ontvangst van uw betaling wordt het boek per post toegestuurd mits u niet vergeet uw naam, adres en woonplaats in te vullen. Anders weten wij niet waar we het boek naar toe moeten sturen.

 

Wilt u het boek bestellen maak dan gebruik van onderstaande link en vul uw gegevens in:

 

 

Een voorpublicatie van 39 pagina's kunt u downloaden na het invullen van dit formulier.

 

Wilt u liever een E-book bestellen, dan kan dat ook voor € 7,95 per download.

Dit e-Book wordt geleverd als PDF en is ook leesbaar op de I-Pad. U kunt het E-book bestellen door op onderstaande link te drukken.

 


Marion vd Brink
Met vriendelijke groeten,

Marion V. van den Brink, auteur

 

 

ViewMarion V. van den Brink's profile on LinkedIn