Ruysdaellaan 67

3712 AR Huis ter Heide

030 691 08 48

of 06 301 599 46

KvK: 30198988

BTW: NL075678949B01

Contact center
Diensten

Op verschillende manieren kan VDB bedrijven ondersteunen bij het realiseren van goede klantenservice:

  • Interim-management: het opzetten of optimaliseren van het contact center. Hierbij is niet alleen aandacht voor de voorkant, maar juist ook voor de inbedding in de organisatie. VDB zorgt ervoor dat ook de samenwerking en afstemming met de achterliggende afdelingen binnen de organisatie worden gestructureerd.
  • Selectie van software: welke software past het beste bij de organisatie en haar doelstellingen? VDB kan ondersteunen bij en adviseren over de juiste match.
  • Het opstellen van een visiedocument: wat wil de organisatie en welke rol kan c.q. moet het contact center spelen bij het realiseren van de doelstellingen? VDB neemt het voortouw of is ‘alleen’ de kritische adviseur.
  • Quick scan: een analyse van enkele dagdelen levert een schat aan verbeterpunten op. De frisse blik van VDB brengt altijd van alles aan het licht!
  • Opleiding: trainingen, workshops, motivatiebijeenkomsten. VDB biedt aan wat er nodig is om uw contact center beter te laten lopen.