Ruysdaellaan 67

3712 AR Huis ter Heide

030 691 08 48

of 06 301 599 46

KvK: 30198988

BTW: NL075678949B01

Contact center
Visie

Integratie van de voorkant met achterliggende processenIedere organisatie wil tevreden klanten. En dat zijn klanten die tevreden zijn over het product én over de service. De laatste jaren laten een enorme professionalisering zien in de ontwikkeling van de klantenserviceafdelingen. Toch lukt het vaak niet om altijd en op alle fronten klantgericht te opereren.

 

 

De visie van VDB is dat de servicegedachte in de hele organisatie ingebed moet zijn. De informatie die de klant aan de voorkant van het bedrijf krijgt (via telefoon, e-mail, internet), moet aansluiten bij wat er daadwerkelijk wordt geboden. Doen wat er is gezegd en beloofd, en zeggen wat er is en wordt gedaan. Daarom is enkel en alleen het optimaal inrichten van het contact center onvoldoende om klanten volledige service te bieden. Goede service is de verantwoordelijkheid van de hele organisatie.