Ruysdaellaan 67

3712 AR Huis ter Heide

030 691 08 48

of 06 301 599 46

KvK: 30198988

BTW: NL075678949B01

Kennisoverdracht
Boeken

 

Marion V. van den Brink is auteur van:

 

'Op weg naar het hart van de klant
25 managers onthullen hun geheim.'

Na de oproep van Youp van ’t Hek  voor een betere klantenservice, werd het tijd voor een boek over succesvolle klantenservicemanagers. In het najaar van 2010 en het voorjaar van 2011 zijn 25 managers door mij geïnterviewd die een verantwoordelijkheid hebben voor het klantcontact. Een interview waarin hun eigen passie, droom, en missie in het leven aan de orde kwamen en hoe zij hiermee de vertaalslag gemaakt hebben naar hun eigen werk. Met als resultaat een verhoging van de klanttevredenheid.
Alle managers zijn gefotografeerd met hun passie en full-colour afgedrukt in een 240 pagina’s omvattend boek. Een bijzonder boek. Iedere manager heeft zijn of haar successen gedeeld.  Ze hebben niet geschroomd om ook hun missers, vragen, en onzekerheden met mij te delen.
Allen hebben hun eigen formule en weg gevonden om het hart van de klant te kunnen bereiken.

 

 

 

Implementatie en optimalisatie van het contact center‘Implementatie en optimalisatie van het contact center’, F&G publishing, 2003
ISBN 90-75432-43-7

Het callcenter is in jaren uitgegroeid tot een multichannel contactcenter.

Dat is de reden om het vorige boek van Marion van den Brink, uit 1999, over het opzetten van een callcenter, grondig te herzien en uit te breiden. Maar ook deze geheel herziene en uitgebreide uitgave blijft even praktisch.

Ook dit boek 'Implementatie en Optimalisatie van het contactcenter' is opgebouwd rond een kern die bestaat uit een uitgebreid stappenplan voor het opzetten van een contactcenter. Daaromheen gaat de auteur in op de functie van het contactcenter voor de klant en de organisatie, de plaats van het contactcenter in de organisatie, alle relevante aspecten van het personeelsbeleid rondom contactagents en zaken als de keuze van de juiste software om het contactcenter optimaal te laten functioneren.

Het boek kan niet meer besteld worden.

Het is uitverkocht.

 

 

 

'Opzet, implementatie en organisatie van een call center’, F&G publishing, 1999 - uitverkocht