Ruysdaellaan 67

3712 AR Huis ter Heide

030 691 08 48

of 06 301 599 46

KvK: 30198988

BTW: NL075678949B01

Over VDB
Marion V. van den Brink

Contact centers

Als jurylid van de Nationale Contactcenter Award (NCCA) beoordeelde Marion in de periode 1998 - 2005 jaarlijks twintig contact centers. Zij is een ervaren spreekster op congressen en heeft drie boeken en meer dan 25 publicaties in vakbladen op haar naam staan.

 

Vanaf 2008 tot 2014 zat Marion in de jury van de verkiezing van de contact center manager van het jaar en bezoekt en beoordeelt ze met nog 5 juryleden een 15 tal genomineerde contact center managers.

 

Op 14 september 2011 is haar boek verschenen over de passie en succesformule van 25 toonaangevende contact center/service managers.

Op weg naar het hart van de klant, 25 managers onthullen hun geheim.

Voor meer informatie over dit boek, kijk onder de tab: nieuw boek

 

Marion V. van den BrinkHaar specifieke ervaringsgebieden zijn:

  • ontwerp, inrichting en (verander)management van een contact center
  • coachen, begeleiden van directeuren/partners en MT's  als Sparringpartner of Intervisie begeleidster
  • inrichten / ontwikkelen managementrapportages
  • tweeweg communicatie
  • begeleiden OR trajecten
  • werving en selectie agents/medewerkers
  • beoordelingen en exitgesprekken
  • people management
  • de slag van service naar sales/cross-sell
  • verlagen van verloop en ziekteverzuim'
  • verhogen van de klanttevredenheid

 

In december 2011 is Marion benoemd tot erelid van het CCMA, een branchevereniging van contact center managers.

 

In april 2010 verscheen er in het Jaarboek van CCM.een artikel over haar 25 jarig bestaan in de contactcenter branche

 

Artikel uit CCM over het 25 jarige jubileum van Marion V. van den Brink Artikel uit CCM over het 25 jarige jubileum van Marion V. van den Brink

 

In november 2006 verscheen er een Top 50 van toonaangevende vrouwen in de contactcenter branche. Marion staat herin op de 4de plaats

 

Top 25 toonaangevende vrouwen in callcenterland De TOP 25 van toonaangevende vrouwen in callcenter land

 

Trainingen en coaching

Marion speelde vanaf 2000 het Transformatiespel in groepen van verschillende omvang en op verschillende locaties. De kracht van het spel maakte zo’n indruk op haar, dat ze in 2004 besloot de opleiding tot facilitator te volgen in Findhorn (Schotland). In juni 2005 rondde ze deze opleiding met succes af.

 

Vanaf 2006 tot juli 2010 heeft Marion opleidingen gevolgd bij Phoenix in Utrecht. Te starten met een driejarige opleiding professionele communicatie waarin NLP, TA (transactionele analyse) en systemisch werken werd onderricht met veel oefeningen en zelf ervaren. Daarna volgde zij de opleiding systemisch werken, familie opstellingen in 2009 . In 2010 heeft ze deze opleidingen afgerond met de opleiding Professioneel Begeleiden van organisaties (organisatie opstellingen).

Vanaf 2008 begeleidt Marion Intervisiegroepen

 

Aanbeveling 1 maart 2012

Arjan Oomen  Sectorhoofd Controle en Veiligheid at HTM Personenvervoer N.V.

 

"Marion is een zeer gedreven “Dame” die weet wat ze doet. Ze is toegankelijk en direct. Dit kan lastig zijn maar eenmaal heb je het vertrouwen dan staat ze open en is in staat om middels gemeende interesse je op een voor jouw aanvaardbaar spoor te brengen, in ieder geval het spoor wat je aan het denken zet en waardoor je, je op de toekomst richt. De confrontatie met je persoonlijke beperkingen worden hierdoor transparant zonder dat dit het respect doet verliezen. Al met al een kordate dame met pit."

 

Zie verder: Persoonlijke groei